Nejčastější dotazy zákazníků
na obsluhu zákaznického portálu

1. Jak se registrovat do portálu?

2. Jak přidat další odběrná místa, která mám vedeny pod jiným č. obchodního partnera (č. zákazníka)?

3. Přidala jsem si další č. zákazníka, ale pořád ho na portále nevidím?

4. Přidala jsem si další č. zákazníka, vše proběhlo úspěšně, ale nevidím všechna odběrná místa. Jak mezi jednotlivými č. zákazníka přepnu?

5. Mám více smluv a nepoznám k jakému odběrnému místu se mi smlouva váže, je možné si nějak jednotlivá odběrná místa pojmenovat?

6. Najdu na portále údaje o smlouvě? Doba platnosti smlouvy, čerpaný produkt?

7. Kde najdu předpis záloh a zaplatím zálohu on-line nebo dohledám údaje pro platbu?

8. Mám uzavřenou novou smlouvu na další období a nevidím platby, které jsem zaslala ještě před uzavřením smlouvy na další období. Kde všechny platby uvidím?

9. Kde najdu faktury a zaplatím nedoplatek on-line nebo dohledám údaje o faktuře a podklady pro zaplacení

10. Kde naleznu fakturu pro stažení?

11. Kde naleznu zálohový daňový doklad ke stažení vystavený po zaslání platby?

12. Kde najdu všechny platby, co jsem Vám zaslala? Poslala jsem mimořádnou zálohu a nevidím ji na portále.

13. Je možné přes portál podat reklamaci vyúčtování?

14. Najdu na portále stav vyřízení mých požadavků/dotazů zadaných přes portál?

15. Je možné přes portál zadat samoodečet, kontrolní, periodický a pro mimořádné vyúčtování?

16. Jak změním údaje jako zasílací adresa, trvalé bydliště, změnu jména?

17. Jak změním způsob úhrady záloh, nedoplatků a přeplatků?

18. Je možné změnit přihlašovací e-mailovou adresu na portál a heslo, kde případně naleznu?

19. Naleznu někde detail spotřeby? Co vše v detailu spotřeby vidím? Posílala jsem odečty k datu změny ceny, ale na portále zobrazeny nejsou, kdy je zde uvidím?

Náš přístup

Jak se chováme ke klientům?

Budete mít vždy přehled

O všech svých účtech, změnách a fakturách budete mít na zákaznickém portále vždy přehled.

Jsme hospodární

Zasílání ekologičtějších elektronických faktur na e-mail dáváme přednost před papírovými.

Objednejte se na přepážku

U nás na přepážce nemusíte trávit celé odpoledne. Zarezervujte si čas návštěvy předem.

Kontrolujeme vaše platby

Chápeme, že každý může zapomenout, a proto vám dáme včas vědět pokud zapomenete zaplatit zálohu nebo fakturu.

Rádi vám pomůžeme s přepisem při stěhování

Stěhování může být stresující období a my vám ho nechceme ztěžovat. U nás vám poradíme, co vše bude potřeba.

Vysvětlíme složitosti

Nevíte jaký zvolit tarif nebo co je to distribuční sazba? Všechny neznámé pojmy vám vysvětlíme na webu nebo na infolince.

Služby pro Vás

O čem jste možná nevěděli, ale mohlo by se vám hodit

Plyn

Mějte u nás plyn a ušetřete čas i peníze.

Chci kompletní nabídku

Objednání na přepážku

Nečekejte ve frontě na pobočce a objednejte se na určité datum a čas.

Rezervace zde

Zákaznický portál

Pohodlný přístup do Vašeho účtu, ať už na webu či mobilu.

Přihlášení Registrace

Služby zákazníkům

Objevte zajímavé nabídky, které jsme pro Vás sjednali.

Další nabídky

Aktuální odstávky:

Odstávky

Vždy se včas dozvíte o odstávkách plynu.

Když cítíte plyn:

Zavolejte kdykoliv 1239

Pokud máte podezření, že cítíte ve vašem okolí plyn, volejte plynovou pohotovost.

©2002-2019 Pražská plynárenská , a.s | Podmínky používání webu

Elektronické vyúčtování

Změna výše záloh

Změna kontaktních údajů