Zpět
Péče a podpora

Servis kotlů & spotřebičů

 

Revize spotřebičů

Potřebuje revizi vašeho plynového zařízení? Pak kontaktujte našeho smluvního partnera. Poskytuje 15% z konečné ceny zkoušek a revizí vyhrazených plynových zařízení.

Revize plynových zařízení Havel
e-mail: pavelhavel@atlas.cz
telefon: 737 200 927.


Výměna plynových topidel (GAMAT)

Chcete vyměnit své plynové topidlo Gamat za nové a úspornější?

Zavolejte na jedno z telefoních čísel 608 173 188 nebo 777 100 332, případně napište na e - mail: pet.doh@seznam.cz, kde vám rádi a ochotně poradí a domluví případnou výměnu.

Podmínky čerpání programu Úhrada opravy spotřebiče

Spolupracující firmy

Detektory CO - prodej, zapůjčení stacionárního detektoru

Pomoc s opravou spotřebiče

Tipy pro vás

Jaký je rozdíl mezi zálohou a fakturou

Zálohy jsou částky, vypočtené jako předpokládaná výše platby za elektřinu/plyn, připadající na zvolenou část zúčtovací období (nejčastěji měsíční zálohy). Zálohy hradí zákazník průběžně  po celé zúčtovací období, tj. do obdržení faktury.


Faktura je zasílána zákazníkům s ročním odečtem elektřiny/plynu jednou ročně. Ve faktuře jsou zahrnuty všechny zálohy zaplacené během zúčtovacího období. 


Součástí faktury je předpis záloh na další zúčtovací období.

Něco vám chybělo?

Neuspokojila vás tato rada?
Přijďte za námi nebo nám zavolejte

Přijďte na pobočkuZajděte si na nejbližší pobočku a vyřešte vše, co potřebujete.

Naše pobočky

Zeptejte se násNa telefonu i e-mailu nás zastihnete ve všední dny od 8 do 18 hodin.

Infolinka:
800 134 134
©2002-2019 Pražská plynárenská , a.s | Podmínky používání webu