Snižte si s námi náklady na opravu nebo montáž vybraných spotřebičů
Úhrada opravy plynového nebo elektrického spotřebiče do částky 3.000 Kč
se závazkem po dobu až 3 let odebírat plyn od Pražské plynárenské a.s.
Lze čerpat na:
Úhradu opravy, montáže, servisu
- Plynových a el. kotlů do výkonu 50 kW
- Plyn. a el. topidel, průtok. ohřívačů
- Plyn. a el. sporáků a varných desek
- Klimatizací, tepelných čerpadel
- na výchozí a provozní revize plyn. a el. zařízení
- na tlakové zkoušky plynových zařízení
Za jakých podmínek může Zákazník čerpat:
- musí mít s PP uzavřenou smlouvu na odběr plynu nebo elektrické energie v kategorii Domácnost/MOO
- musí mít nastavený stálý plat u smlouvy na plyn nebo elektrickou energii minimálně 60 Kč bez DPH
- nesmí mít vůči PP žádné neuhrazené pohledávky
- nesmí mít aktivní jinou zákaznickou výhodu
Příspěvek na montáž kotle, FVE nebo tepelného čerpadla ve výši 10.000 Kč
se závazkem po dobu až 10 let odebírat plyn od Pražské plynárenské a.s.
Lze čerpat na:
- Montáž plynových a el. kotlů do výkonu 50 kW
- Montáž FVE
- Montáž tepelného čerpadla
Za jakých podmínek může Zákazník čerpat:
- musí mít s PP uzavřenou smlouvu na odběr plynu nebo elektrické energie v kategorii Domácnost/MOO
- musí mít nastavený stálý plat u smlouvy na plyn nebo elektrickou energii minimálně 85 Kč bez DPH
- nesmí mít vůči PP žádné neuhrazené pohledávky
- nesmí mít aktivní jinou zákaznickou výhodu
Úhrada opravy plynového/elektrického spotřebiče do částky 3.000 Kč
Podmínky, za kterých je možné úhradu posktynout
- Zákazník musí mít s PP uzavřenou smlouvu na odběr zemního plynu nebo elektrické energie v kategorii Domácnost/MOO nebo Maloodběratel/MOP (dále jen „Smlouva“).
- Zákazník musí mít nastavený stálý plat u smlouvy na plyn nebo elektrickou energii minimálně 60 Kč bez DPH.
- Zákazník nesmí mít vůči PP žádné neuhrazené pohledávky.
- Opravovaný spotřebič nesmí být v záruce.
- Zákazník při realizaci služby podepíše dodatek Zákaznická výhoda (dále jen „Dohoda“).
- Celková maximální výše Zákaznické výhody je 3000 Kč vč. DPH.
- Další Zákaznickou výhodu může zákazník čerpat až po uplynutí odpovídající doby odběru specifikované v Dohodě na základě, které získal Zákaznickou výhodou, v podobě Služby.
- Pražská plynárenská poskytne Zákaznickou výhodu pro ty spotřebiče, které souvisí s uzavřenou Smlouvou, tj. v případě smlouvy na odběr zemního plynu, jsou to plynové spotřebiče, v případě smlouvy na elektrické energie jsou to elektrické spotřebiče. V případě smlouvy na odběr zemního plynu může PP a.s. poskytnout Zákaznickou výhodu i na elektrické spotřebiče, nikoli však opačně.
- Celková doba odběru Zákazníka nesmí přesáhnout dobu 3 let.
- V případě, že nebudou splněny výše uvedené podmínky Programu, je Pražská plynárenská oprávněna odmítnout uzavření Dohody.
- Po vyloučení pochybností se uvádí, že uzavření této Dohodty nedochází ke změně Smlouvy na dodávku energií, a to ani v části týkající se délky závazku.
Závisí na roční spotřebě plynu podle posledního ročního vyúčtování na daném odběrném místě a požadované výši čerpané částky.
Podmínka 1 | Stálý plat 60 Kč/měsíc bez DPH | |
Roční spotřeba plynu | 0-10 MWh | nad 10 MWh |
do 1500 Kč | 2 | 1 |
1501-2000 Kč | 3 | 2 |
2001-3000 Kč | 3 | 3 |
- V případě, že Zákazník před uplynutím sjednané doby odběru uvedené v Dohodě, přestane z jakéhokoli důvodu od PP, a. s., plyn, nebo elektřinu odebírat, má PP právo po Zákazníkovi požadovat úhradu poměrné části uhrazených nákladů. Tato poměrná část nákladů bude odpovídat neuskutečněné délce sjednané doby odběru, pokud se obě strany nedohodnou jinak. Do doby odběru se na žádost Zákazníka započte též doba, kdy Zákazník bude od Obchodníka odebírat energie v jiném odběrném místě, než které je uvedeno ve Smlouvě. Doporučuje se proto pro případ, že zákazník nemůže dodržet sjednanou dobu odběru uvedenou v Dohodě (například z důvodu stěhování), navštívit v předstihu její obchodní kanceláře, kde s ním bude projednán jiný možný způsob řešení., popřípadě na emailu plynsluzby@ppas.cz
- Zákazník může zbývající část závazku doplatit prostřednictvím vystavené faktury
- V případě, že Zákazník odebírá plyn/el. energii od PP a.s. na jiném odběrném místě lze tento závazek převést na toto odběrné místo
- Zákazník má také možnost převést svůj závazek na jinou další osobu s odběrem plynu/el. energie od PP a.s., ovšem s jejím plným souhlasem
Tuto službu pro Pražskou plynárenskou a.s. zajišťují vybraní smluvní partneři (dále jen „Partner“). Službu lze sjednat více způsoby:
- Zákazník si opravu sjedná přes Zákaznickou linku 267 175 333:
- Volba 8 - Chcete využít náš program Úhrada opravy spotřebiče?
- Pro opravy, montáž, servis v rámci Prahy a Středních Čech, stiskněte 1. Nyní budete přepojeni na našeho smluvního partnera (AZ CZ servis).
- Zákazník si službu sjedná přímo na dispečinku vybraného partnera viz. níže seznam partnerů
Postup je v obou případech stejný:
Přes zákaznickou linku nebo dispečink Partnera si zákazník sjedná termín opravy spotřebiče. Před provedením opravy je zákazník seznámen s obsahem Dohody a podmínkami, které musí být splněny, aby PP, a.s., opravu, montáž, servisní prohlídku či revizi spotřebiče za zákazníka uhradila. Je také seznámen s délkou doby odběru.
- Po provedení opravy technik Partnera (dále jen „Technik“), který opravu provedl, seznámí zákazníka s výší úhrady a vyplní se zákazníkem propisovací formulář Dohody včetně uhrazené částky a délky odběru, který následně zákazník podepíše.
- Technik předá vyplněný a zákazníkem podepsaný formulář Dohody (kopii může nechat zákazníkovi), spolu se zákazníkem potvrzeným průpisem Zakázkového listu neprodleně PP a.s., která v případě, že budou splněny všechny podmínky Programu, Dohodu podepíše a následně jedno její vyhotovení zašle zákazníkovi.
- Úhradu opravy pak PP hradí za zákazníka na zákazníka na základě faktury vystavené Partnerem. V případě, že nebudou splněny podmínky Programu, PP Dohodu se zákazníkem neuzavře a tuto skutečnost písemně oznámí jak zákazníkovi, tak Partnerovi. V tomto případě je povinen za provedenou opravu zaplatit Partnerovi zákazník sám.
Firma | Adresa | Kontakt | Provozní doba | Specializace |
AZ CZ Servis | Klapkova 56, 182 00 Praha 8 | Telefon: 720 956 096, 603 521 383 E-mail: info@azczservis.cz | PO-ČT 08:00 - 17:00 PÁ 08:00 - 15:00 | -Viessman - kotle, tepelná čerpadla, klimatizace -Oprava, servis všech typů spotřebičů -Kontrola spalinových cest -Únik plynu, kontrola plynovodu |
Jikoterm | Mendelova 13, 149 00 Praha | Telefon: 222 250 720, 722 957 149 Servisní pohotovost: 222 233 888 E-mail: jikoterm@jikoterm.cz | PO-ČT 08:00 - 17:00 PÁ 08:00 - 16:00 Pohotovost PO-NE 08:00 - 20_00 | -Valliant, Progherm, Bosch/Junkers -Dále Immergas, De Dietrich, Viessmann, Baxi, Mora, Karma, Top, Wolf -Revize Únik plynu, kontrola plynovodu |
Plyn Servis | Prodejna: Průběžná 573/24.,100 00 Praha 10 Montáže, opravy: Průběžná 574/26, 100 00 Praha 10 | Telefon: 603 233 111 Pohotovost: 603 233 111 E-mail: montaz@plynservis.cz, obchod@plynservis.cz | PO-ČT 07:00 - 16:15 PÁ 07:30 - 15:00 | -Valliant, Progherm, Mora, Karma, Gamat -Revize Únik plynu, kontrola plynovodů -Tlakové zkoušky |
Plynoservis Dohnal | Vysoká cesta 10, 140 00 Praha 4 | Telefon: 608 173 188, 777 100 332 Pohotovost: 777 100 332 E-mail: pet.doh@seznam.cz | -Servisní zastoupení Karma a Gamat - podokenní topidla -Opravy, servisy ostatních typů plynových spotřebičů | |
Pavel Havel - revize a zkoušky plynových zařízení | Telefon: 605 502 232 E-mail: info@revizeplynuhavel.cz | -provádění REVIZÍ a KONTROL plynovodů v budovách - provádění REVIZÍ a KONTROL spotřebičů na plynná paliva s výkonem do i nad 50 kW -provádění tlakových zkoušek plynovodů -opravy úniků zemního plynu tradiční metodou s odstávkou plynovodu -opravy úniků zemního plynu moderní technologií za plného provozu plynovodu - Předsezónní údržbu, čištění spotřebičů a jejich opravy |
Příspěvek na kotel /FVE/ tepelné čerpadlo ve výši 10.000 Kč
Při splnění podmínek lze Zákaznickou výhodu využít na:
- Montáž plynových kotlů do výkonu 50 kW
- Montáž FVE
- Montáž tepelných čerpadel
- Zákazník musí mít s PP uzavřenou smlouvu na odběr zemního plynu nebo elektrické energie v kategorii Domácnost/MOO nebo Maloodběratel/MOP (dále jen „Smlouva“).
- Zákazník musí mít nastavený stálý plat u smlouvy na plyn nebo elektrickou energii minimálně 85 Kč bez DPH.
- Zákazník nesmí mít vůči PP žádné neuhrazené pohledávky.
- Opravovaný spotřebič nesmí být v záruce.
- Zákazník při realizaci služby podepíše dodatek Zákaznická výhoda (dále jen „Dohoda“).
- Další Zákaznickou výhodu může zákazník čerpat až po uplynutí odpovídající doby odběru specifikované v Dohodě na základě, které získal Zákaznickou výhodu, v podobě Služby.
- Pražská plynárenská poskytne Zákaznickou výhodu pro ty spotřebiče, které souvisí s uzavřenou Smlouvou, tj. v případě smlouvy na odběr zemního plynu, jsou to plynové spotřebiče, v případě smlouvy na elektrické energie jsou to elektrické spotřebiče. V případě smlouvy na odběr zemního plynu může PP a.s. poskytnout Zákaznickou výhodu i na elektrické spotřebiče, nikoli však opačně.
- Celková doba odběru Zákazníka nesmí přesáhnout dobu 10 let.
- V případě, že nebudou splněny výše uvedené podmínky Programu, je PP oprávněna odmítnout uzavření Dohody.
- Pro vyloučení pochybností se uvádí, že uzavřením této Dohody nedochází ke změně Smlouvy na dodávku energií, a to ani v části týkající se délky závazku.
Závisí na roční spotřebě plynu podle posledního ročního vyúčtování na daném odběrném místě a požadované výši čerpané částky.
Podmínka 1 | Stálý plat 85 Kč/měsíc bez DPH | |
Roční spotřeba plynu | 0-15 MWh | nad 15 MWh |
10.000 Kč | 10 | 7 |
- V případě, že Zákazník před uplynutím sjednané doby odběru uvedené v Dohodě, přestane z jakéhokoli důvodu od PP, a. s., plyn, nebo elektřinu odebírat, má PP právo po Zákazníkovi požadovat úhradu poměrné části uhrazených nákladů. Tato poměrná část nákladů bude odpovídat neuskutečněné délce sjednané doby odběru, pokud se obě strany nedohodnou jinak. Do doby odběru se na žádost Zákazníka započte též doba, kdy Zákazník bude od Obchodníka odebírat energie v jiném odběrném místě, než které je uvedeno ve Smlouvě. Doporučuje se proto pro případ, že zákazník nemůže dodržet sjednanou dobu odběru uvedenou v Dohodě (například z důvodu stěhování), navštívit v předstihu její obchodní kanceláře, kde s ním bude projednán jiný možný způsob řešení., popřípadě na e-mailu plynsluzby@ppas.cz.
- Zákazník může zbývající část závazku doplatit prostřednictvím vystavené faktury.
- V případě, že Zákazník odebírá plyn/el. energii od PP a.s. na jiném odběrném místě lze tento závazek převést na toto odběrné místo.
- Zákazník má také možnost převést svůj závazek na jinou další osobu s odběrem plynu/el. energie od Pražské plynárenské a.s., ovšem s jejím plným souhlasem.,
Tuto službu můžete sjednat pouze u těchto partnerů:
- Příspěvek na montáž kotle lze čerpat u společnosti Prometheus ES – v případě zájmu vyplňte formulář na stránkách Pražské plynárenské ZDE.
- Příspěvek na montáž kotle lze dále čerpat u společností AZCZ Servis (tel. 720 956 096) a Jikoterm (tel. 722 957 149)
- Příspěvek na montáž FVE Lze čerpat jen u společnosti Pražská plynárenská a.s. prostřednictvím formuláře na webových stránkách společnosti ZDE, nebo přímo u obchodního zástupce.
- Příspěvek na tepelné čerpadlo lze čerpat u společnosti Prometheus ES – v případě zájmu vyplňte formulář na stránkách Pražské plynárenské ZDE.
Tuto službu lze sjednat i prostřednictvím zákaznické linky:
Zákazník bude následně kontaktován s nabídkou kotle. V případě splnění podmínek Programu bude zákazník před provedením montáže seznámen s obsahem Dohody a podmínkami, které musí být splněny, aby PP, a. s., příspěvek na montáž uhradila. Zákazník je také seznámen s délkou doby odběru.
Zákazníkovi bude v konečném vyúčtování zohledněn příspěvek ve výši 10.000 Kč na základě podpisu dodatku Zákaznická výhoda.
Zákazník může využít také individuálního proplacení na montáž kotle:
Na naších obchodních přepážkách, nebo přes email plynsluzby@ppas.cz. Zde je potřeba doložit kopii již uhrazené služby na základě které bude zaslán k podpisu dodatek ke smlouvě "Zákaznická výhoda" a Žádost o proplacení. Příspěvek ve výši 10.000 Kč bude zaslán na požadovaný bankovní účet. Závazek odebírat energie nabývá účinnosti datem podpisu Zákaznické výhody a zároveň od tohoto data počíná běžet sjednaná doba závazku k odběru.
Pro naše zákazníky dále nabízíme
Pro zákazníky Pražské plynárenské a.s. zajišťuje výměnu topidel Gamat firma Plynservis Dohnal
Telefon: 608 173 188, 777 100 332
Pohotovost: 777 100 332
E-mail: pet.doh@seznam.cz
Ceny výměny spotřebiče GAMAT bez 12% DPH
Typ 471 | 15 213 Kč |
Typ 473 | 12 583 Kč |
Typ 373 | 11 206 Kč |
Orientační ceny Plynservisu:
Instalace topidla | Dopojení plynového vedení (473, 373) | Uvedení do provozu servisním technikem | Likvidace topidla | Doprava |
1 650 Kč | 680 Kč | 980 Kč | 300 Kč | 400 Kč |
Pavel Havel
tel.: 605 502 232
e-mail: info@revizeplynuhavel.cz
Předsezónní údržbu, čištění spotřebičů a jejich opravy neprovádí! Tyto činnosti je nutné poptávat u společností, které nabízí servis plynových spotřebičů.
Další užitečné informace
Revize plynového zařízení a kdy má být provedena
Rozlišujeme dva druhy revizí a to výchozí a provozní revizi.
Výchozí revize se provádí vždy při uvedení nového plynového zařízení do provozu. Většinou ji provádí přímo dodavatel plynového zařízení. Revize prokazuje, že plynové zařízení i jeho samotná montáž splňují všechny technické, bezpečnostní i legislativní nároky. Výchozí revize se řídí §6 Zákona č. 85/1978 Sb.
Provozní revize je ze zákona povinná pro právnické a fyzické osoby - podnikatele a probíhá v pravidelných intervalech. Musí být provedena alespoň jednou za 3 roky. Pro fyzické osoby není zákonem stanovena. Provozní revize se řídí §7 Zákona č. 85/1978 Sb. Tuto revizi provádí revizní technik Provedení provozní revize nahrazuje v daném roce provedení kontroly plynového zařízení.
Revize se provádějí v těchto případech:
- Zřízení nového odběrného místa (výchozí revize).
- Pravidelná (tříletá) revize pro organizace (SVJ, BD) a firmy (provozní revize).
- Pro osazení plynoměru po odpojení (delší než půl roku).
- Po rekonstrukci plynovodu (výchozí revize).
- Revize na přání zákazníka, nad rámec zákonné povinnosti (pro bezpečnost, pro pojišťovnu) - provozní revize.
- Ověření technického stavu (při odpojení plynoměru do půl roku).
- Po odstávce z důvodu nehody nebo poruchy.
- Po skončení zkušebního provozu.
Pravidelnou servisní prohlídku/kontrolu mají právnické osoby ze zákona povinnost provádět 1x ročně. V důsledku jejího neprovádění může tímto, závadou na plynovém spotřebiči, dojít ke škodě na majetku, či zdraví. V takovém případě nese provozovatel takového zařízení vinu za případné škody.
Pro fyzické osoby opět není frekvence zákonem stanovena. Je ale podmínkou jak pro uznání reklamace plynového kotle, tak pro vyplacení pojistného v případě škodní události. Zanedbání pravidelné kontroly může vést nejen k poškození spotřebiče, ale snadno se může stát jeho provoz zdraví ohrožující. Při spalování plynu, který je primárně netoxický, dochází k produkci odpadního oxidu uhelnatého. Ten je při správném provozu zařízení bezpčně odváděn do komína. V případě zanedbání údržby může docházet k úniku tohoto odpadního oxidu uhelnatého do místnosti a vést k závažným zdravotním problémům, případě otravě až s následkem smrti. Následně však může dojít až ke ztrátě vědomí. Při takto závažné otravě bývají následky tragické.
Výrobci kotlů proto doporučují provádět každoročně servisní prohlídku kotle, neboť pravidelná údržba a servis snižuje jeho spotřebu a také je předpokladem k dlouhé životnosti zařízení. Tuto kontrolu nemusí provádět revizní technik.
Nezapomeňte! Pravidelnou kontrolou plynových zařízení ochráníte zařízení samotné a hlavně vlastní zdraví. Jen tak vám bude plynový spotřebič věrně, spolehlivě a bezpečně sloužit k plné spokojenosti.
S prohlídkami plynového kotle souvisí i kontrola a čištění spalinových cest. Tato kontrola již pro domácnosti povinná je a provádí se jednou ročně. Zprávy o provedení revize i záznam kontrolní prohlídky kotle, či spalinových cest doporučujeme bezpečně uschovat pro případ doložení při plnění škodní události.