- Změna adresy. Změna jména.
- Doplnění kontatních údajů
- Změna platebních metod
- Samoodečet
- Mám nový účet a nepřišel mi přeplatek
- Nepřišly mi dokumenty (smlouva, faktura)
- Chci smlouvu ukončit, byt bude prázdný, nebudu odebírat
Změna adresy / Změna jména
Prostřednictvím hovoru můžete změnit trvalé bydliště či zasílací adresu nebo jméno po provdání. Pokud u Vás dojde ke změně adresy odběrného místa, je třeba nám předložit dokument z příslušného úřadu o změně názvu ulice či přidělení popisného čísla. Pošlete nám ho v e-mailu či dopisem, vložte na Záklaznický portál a nebo nás navštívte v obchodní kanceláři.
Změna adresy / Změna jména
Nejjednodušší je nám zavolat, poslat e-mail nebo dopis, můžete ale využít i Zákaznický portál nebo nás navštívit v obchodní kanceláři.
Změna platebních metod
Pokud využíváte Zákaznický portál, jednoduše změnu provedete sami z pohodlí Vašeho domova, můžete nám ale i zavolat, poslat e-mail nebo dopis. Pokud máte raději osobní jednání, stavte se u nás v obchodní kanceláři.