Seznam základních otázek s odpověďmi k produktu
„Servisní balíček plynových kotlů“
1. Nejsem zákazníkem Pražské plynárenské, mám nárok na nabídku servisního balíčku plynových kotlů (dále jen SB)?
Ano, máte nárok. Tato služba SB je určena pro majitelé plynových kotlů, kteří splní požadovaná kritéria PP.
2. Pokud jsem zákazník PP, mohu čerpat na službu servisního balíčku tzv. Zákaznickou výhodu?
Na tuto službu SB NELZE Zákaznickou výhodu čerpat. V případě, že zákazník má sjednanou službu SB, může Zákaznickou výhodu čerpat na jiné produkty a služby dle podmínek, které má smluvně sjednané s PP.
3. Jaká jsou požadovaná kritéria pro získání služby SB?
- Pouze plynový kotel
- Plynový kotel do 50 kW
- Plynový kotel v bez havarijním stavu
- Plynový kotel již není v záruce výrobce
4. Je součástí této služby SB také oprava kotle nebo hlášení havárie?
Ne, není. Servisní balíček plynových kotlů obsahují pouze pravidelnou servisní prohlídku plynového kotle. V případě opravy nebo havárie se mohou zákazníci PP obrátit na https://www.ppas.cz/servis-kotlu
5. Mohu tuto službu splácet po měsíčních platbách?
Ano, tato služba umožňuje měsíční nebo roční platbu.
6. Kolik stojí servisní balíček?
Cenu servisního balíčku naleznete na webových stránkách https://www.ppas.cz/servisni-balicky. K dispozici je ceník zvýhodněných (akčních) cen, který platí pro variantu uzavření smlouvy na 36 měsíců (3 roky) s prolongaci na 12 měsíců a variantu uzavření smlouvy na dobu neurčitou. PP poskytne zákazníkovi slevu na první rok čerpání servisního balíčku, v dalších letech již platí standardní cenu servisního balíčku (Ceník servisního balíčku ServisKotle).
7. Kdy mohu očekávat první fakturu?
K zaslání první faktury dojde nejpozději do 20. dne kalendářního měsíce následujícího po kalendářním měsíci, ve kterém došlo k uzavření Smlouvy.
8. Kdy mohu očekávat servisního partnera?
Na základě Vámi potvrzeného termínu servisní prohlídky se servisní technik dostaví v danou hodinou (je nutné počítat s určitou časovou rezervou vzhledem k servisu objednaném před vámi).
9. Jak to v praxi funguje?
Nejdříve je mezi zákazníkem a PP uzavřena Smlouva, kde jsou popsány veškeré náležitosti nabízené služby. Ve smlouvě není sjednán termín servisní prohlídky plynového kotle, ten si zákazník dohodne se servisním partnerem. Servisní partner obdrží od PP zakázku, kde jsou kontaktní údaje zákazníka a rozsah služby Servis kotle. Servisní partner kontaktuje zákazníka a dohodneme se s ním na termínu servisní prohlídky. Platí to stejně v případě změny/zrušení sjednaného termínu servisní prohlídky.
10. Jak mám postupovat v případě změny/zrušení sjednaného termínu se servisním partnerem PP?
Zákazník kontaktuje servisního partnera, se kterým si sjednal datum a čas servisní prohlídky a informuje ho o potřebě změny termínu nebo zrušení termínu.
11. Jaké jsou SANKCE v případě, že včas tj. DEN PŘEDEM neinformuji o změně sjednaného termínu a technik se dostaví v mé nepřítomnosti?
V případě, že zákazník nebude ve sjednanou dobu přítomen, bude mu účtován náklad za výjezd technika dle sazeb ceníku servisního partnera!
12. Co je servisní prohlídka?
Servisní prohlídka je služba, tedy servisní balíček plynového kotle, který si zákazník uzavřel smluvně s PP a je tato služba fyzicky v předem sjednaný termín provedena.
13. Na jak dlouhé období je možné smluvně sjednat tuto službu?
Smlouvu na službu SB je možné uzavřít na dobu neurčitou nebo na tři roky.
14. Jak se dozvím, kdy je nutné provést další servis?
Zákazník už nic neřeší, PP zajistí a předem zákazníka informuje přes servisního partnera o dalším termínu servisní prohlídky. Termín servisní prohlídky hlídá PP.
15. Jaké jsou možnosti zaslání vyplněné a mnou podepsané Smlouvy?
Podepsanou Smlouvu servisního balíčku lze poslat buď e-mailem na callcentrum@ppas.cz (doporučeno), nebo se lze zastavit osobně na některou z našich poboček v Praze, anebo ji lze poslat poštou - na poštovní obálku je nutné uvést „SERVISNÍ BALÍČKY“.
16. Na koho se mohu obrátit v případě ukončení smlouvy?
Pro ukončení smlouvy je k dispozici formulář, který zákazník nalezne na www.ppas.cz/servisni-balicky, vyplní jej, podepíše a zašle e-mailem na callcentrum@ppas.cz nebo odevzdá osobně na některé z našich poboček v Praze.
17. V případě, že chci oznámit změnu jména nebo změnu platebních podmínek?
Pro změnu údajů nebo změnu platebních podmínek je k dispozici formulář, který zákazník nalezne na www.ppas.cz/servisni-balicky, vyplní jej a zašle e-mailem na callcentrum@ppas.cz nebo odevzdá návštěvou osobně na některé z našich poboček v Praze. V případě požadavku na změnu způsobu úhrady nebo změnu možnosti úhrady je možné učinit až po uhrazení 12 měsíců.
18. Co dělat v případě, že chci oznámit reklamaci nebo stížnost?
Reklamaci nebo stížnosti které se týkají pouze servisních balíčků zasílejte e-mailem na callcentrum@ppas.cz, kde kromě popisu Vaší reklamace nebo stížnosti ještě doplňte tyto údaje: kontaktní údaje, číslo Smlouvy a typ servisního balíčku (SERVISKOTLE).